Tack och tack. Tacktack

För längesen fick jag ett musiktips av en mycket god vän. Det bara slog mina tankar just nu att jag inte kollat upp det än och spotifyiade det på momangen. Loney dear, hur bra som helst! Och så fick jag en såndär jag-saknar-jätte-mycket-klump i magen. Det är en liten benjamin jag pratar om. Det var inte så längesen jag egentligen umgicks med honom, typ en vecka sen, men ändå.
Han är ju ända borta i Köln nu.. Jag hoppas verkligen att han har det fint där, min kära vän!

Ikväll ska jag umgås med tre underbara människor! Det gör mig gott!
Jag är så glad över att jag har en sådan tur, alla har inte det. Inte som jag. Ingen har en sådan tur att få ha så fina och underbara vänner som jag! Tack. Tack. Tack. Och tacktack! Hjärtligt tack!




"Världen är inte liten för den som jagar sin hatt en blåsig dag"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0