Planen är att dra

Idag kände jag att jag fick nog. Huvudvärk och otrevliga människor är ingen bra kombination. Nä, fy. Så mina planer är att söka annat, jag tror. Kanske att baka polkagrisar, vore det bättre?
Ja, det är nästan så att det är så, fast jag tycker om mina arbetskamrater!
Det är ju det. Hm, men jag bättrade mitt humör genom att åka hem med Hanna istället för att ta tåget, sen hittade jag härliga bilder från våran galna resa.
Tänk att få bada i pool klockan fem på morgonen, njuta av livet och bo i värme igen.
Det var inte helt fel. Jag njöt av varenda sekund jag var där.
Planen är att dra. Först pengar sen dra.
En längtan.


























Pussgodnatt värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0