Härliga regndag!

Idag är det en ljus dag. Bitterheten försvann rätt fort och idag är jag glad. Kanske mest för att jag är ledig från jobbet och kollade precis igenom alla festivalefilmer som jag inte sett förren nu. haha, vilka härliga! Italienbilder från annorna kollade jag också igenom, de har jag inte heller sett förren nu. Åh, flashbacks.
Så nu ska jag fira livet med en fika och härlig vän.

Ps. Jag har varit duktig och burit tall,gran och lövträd till en stor kärra hela denna morgon. Tur att det började regna, då gick jag och mamma in o tog en fika istället. Ibland är regn det bästa som kan hända. hah. Puss



"Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0