Fredagsmyys

Det är fredag och livet leker. Egentligen skulle jag infunnit mig på en såkallad Återträff för TFF:s damlag, men planerna ändrades. Hör och häpna så blev det faktiskt en filmkväll hemma hos mina kära föräldrar istället, det har nog inte hänt sen många år tillbaks så de har varit överlyckliga. Nivet vi har haft en riktigt såndär fredagsmys. Först lagade far och jag tacos tillsammans, lyssnade på härlig musik, klunkade cola och sedan kollade vi Idol. Sånnahär kvällar ska man ta vara på!

Jag blev så besviken förut, för min bok som jag har läst under mina tågfärder tog slut idag. Som tur är har jag uppföljaren hemma och boken är nu en film som visas på bio om en sisodär två veckor. Nä, intresseklubben antecknar. Jag ska stänga ner den här elektriska apparaten och skriva mig en låt. Det var längesen sist! Jag hinner inte med det, inte att sitta sådär länge som jag gjorde förr. Men jag ska planera min tid lite bättre, och hoppas på det bästa med tider inför nästa månad!
Helg. Det innebär bara en sak.
Kanske två.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu blev jag jatte sugen pa en lisa och sillen fredagsmys med MASSOR av godis, film och sova i sillens gammla baddsoffa :)

2009-09-13 @ 08:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0