I'm stuck

Jag är fortfarande i mitten och det stör mig. Nu ska jag kasta mig ut och ordna till det hela, för jag vill inte ha den här platsen nå'mera. Det är löjligt. Inte jag.
Idag är jag klagAmanda, men det får ni stå ut med.
Jag ska byta bort mitt jobb så fort jag kan och skaffa mig något nytt. Något jag tycker om och som inte drar ner en ännu längre i skiten. Löven börjar ändra färg. Sensommaren börjar gå över till höst och jag har aldrg haft någonting emot det. Höst innebär ännu fler tekvällar med mys och prat kvällar långa. Men i dagsläget förstör mitt jobb det. Så det kanske är mest därför jag är lite bitter. Och man får ibland ha sådanadagar då man känner sig så. För hur skulle man annars uppskatta de dagar som är bra om man inte kännt av de som är dåliga? Hela livet är en bergodalvana. Det tackar jag Gud för.
Först ska jag duscha, knarka Astronaut, äta äppelkaka, åka tåg, träffa mina härliga jobbkamrater och sen sälja el. Det är ju inte så pjåkigt egentligen..

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0