Ps, har jag sagt att Italien var en bra resa?

Jadåva, jag skulle vilja börja med att tipsa om en såndär typisk-pop-låt-som-man-tröttnar-på-direkt, men som är helt okej just nu. Deportees är bandet  som intar scenen på Peace&Love. Missing you, missing me. Somsagt, helt okej låt!
    På senaste har jag varit väldigt dåligt på att skriva inlägg, men nu ska jag bli flitig igen! Kanske beror det på att jag varit bortrest hela tiden. Dels Italien (Det var så underbart!) men jag har också hunnit med en massa sökningar som i Stockholm och Bollnäs. Det kändes ändå helt okej igår, jag var nöjd iallafall. Och det är bra för att vara mig.
Men hursomhelst, åter till Italien. Jag tänkte faktiskt lägga ut lite bilder. För det där med bildagboken och facebook orkar jag inte med. Nää, det får va. Jag väntar med spänning på att få se de andras bilder också.
Så nu ska jag njuta och tänka tillbaks på den underbara resan, och lägga ut lite bilder. Mums.




:








Där var några bilder iallafall. Det gjorde min kväll! Puss Världen

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad som förundrar mig mest är gräset. är det verkligen såå grönt i italien? lite som på film.



den gröna filmen då, om den nu skulle ha funnits.

synd att den inte gör det, kan en tycka.

2009-05-06 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0