Vad vore en bal på statt?

Det var studentbal igår.
Solen lös och det pirrade i hela kroppen. Inte av nervositet utan av lycka.
Det var nästan så att huden glittrade så mycket lycka kände jag. Min klänning var klar efter fyratiden och jag snurrade framför spegel. Jag var så nöjd! Jag var femtiotalet och min kavaljer var hur snygg och stilig som helst. En underbart fin lila blomma hade han med sig när han anlände hos Marie Storm. Så där satt vi och väntade ett tag  men sen var det dags att åka iväg till förfesten hos Lisa. Vad är det första jag gör tror ni? Jo, jag spiller ut alla välkommsdrinkar över Lisas syster och mig själv. Jag blev så full i skratt för det är så typiskt mig. Men mitt tyg var sådär glansigt så det gick bara att torka av. Det var bara de vita handskarna som fick lida lite. Så jag hade ju iallafall tur i oturen.
Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder dåva.
Kvällen var fan så kul rent utsagt. Vi var alla så fina!



I väntan på min klänning tog jag ett kort.



Lite kort i kråset



Jag och min stiliga kavaljer



ihh, Vi var så snygga!



femtiotalet!



snygga klasskamrater



så var det dags för röda mattan!



efter ett par glas på statt. haha



åh, alla var så fina och stiliga!



En fantastisk bal var det. Jag är så nöjdnöjdnöjd! Så nu ska jag gå på jakt efter alla andras bilder!
Ha en bra dag. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0