Livet är underbart!

Det där med skolor alltså. Nu har jag fått besked men jag är lika glad för det:) Det är två linjer jag inte fått svar från än, jag hoppas på att det går vägen! Men det är läskigt att man lever i sin lilla bubbla i den här lilla byn. Man förstår inte riktigt verkligheten, det är som om man blir isolerad. Det finns så sjukt mycket duktiga musiker där ute, och vet ni vad? Jag tänker bli en av de bästa!
Idag har jag även testat min balfrisyr. Jag var så lycklig när jag gick därifrån, för det kommer bli helt magnifikt. Jag ska vara femtiotal. Jag kommer liksom vara femtiotalet för en kväll. Dolly var helt överlycklig! Och jag med! Så nu längtar jag till balen massor.
Nu känns det ändå helt okej att vi ska ta studenten också. När jag fick den där ångestlådan för några veckor sen, den där lådan med studentmössan i, så slängde jag in den längst ner bland mina kläder i gaderoben. Då var det ångest på riktigt. Men nu, nu känns det ändå bra. Jag har de senaste dagarna varit sugen på att leta fram den och kolla på den. Jag känner mig mer redo. Det ska fan bli så jävla kul rent utsagt!

Nu ska jag iväg och fika med fina vänner. Joss och jag kom fram till att allt kommer bli så himla bra när vi slutar. För vi har ju varandra, vi har våra vänner. Och det är det finaste av allt! Jag tycker verkligen om er!
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vad mycket roligt vi har framför oss nu, hela livet! det bästa är att jag kommer dela det med dig, min lilla plutt<3

2009-05-13 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0