En valborg

Sådär klockan tre en valborgsmässoafton. Egentligen borde jag bara somna just nu, men jag vill inte. För jag vill träffa en fin människa först, sen kan jag somna. I vilketfall som helst så har den här kvällen varit perfeto! Jag har haft det trevligt och mysigt. Kännder dock redan att en huvudvärk har börjat tränga sig på, jag som alltid brukar vara pigg som en lärka dagen efter. Jag tänker att jag har tur. Tur som får göra en massa saker. Jag var i Rom alldeles nyligen. Landade i Nyköping tisdags eftermiddag, men det var verkligen en fin resa. Jag kärade ner mig i den staden faktiskt, sådär riktigt ordentligt Det är som ett tecken att jag ska dit igen, fast då vill jag uppleva andra städer såklart. Nu orkar jag inte skriva mer. Jag vill bara att det ska vara sådär nununu. Men, ja, vi får väl se dårå.

PussoGodnatt, hoppas alla haft en fin valborg!

Kommentarer
Postat av: esteq

snart ska vi grilla, jajaJA! hoppas allt var fint med morfar din, puss

2009-05-01 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0