Mina män

Jag är verkligen inge bra på det här med design. Mest för att jag inte har tålamod, eftersom allt hela tiden går och blir svart. Då blir jag bara arg och slår igen skärmen, så då får jag börja från noll igen. Noll, inte för att så många vet kanske, men det är en låt av kent som vi ska ha med på vårat projekt. Det ska bli kul.
En annan sak som är så fantastiskt, det är att jag fick se min man igår. Lundell altså.
Han är som ett sockersött körsbär. Visst är han gammal, men han är ändå en riktig man. Sådana ser man inte varje dag.

Sen fick jag bara ett galet infall igår. Tänk er att jag ska få se U2, jag blev inte ens sådär glad när jag fick tag i biljetter till bruce den 5 juli förra året. Och han var ju mäktig han med, Bruce. Han är också en man förresten, och han är gammal med. Men han kan vara min man efter Lundell ändå.
Det är något speciellt det där med krasslig röst och grova ansiktsdrag. Nää, jag ska sluta prata om mina män nu.
Utan jag ska iväg till min ester istället.
Tog en långfika med en härlig gammal klasskamrat förut, det är inte klokt vad man är dålig på att ses egentligen. Även fast man vet att båda vill. Sådant ska det bli ändring på!
Jag ska ändra några saker nu också, som jag har bestämmt mig för!
M, härligt.
Godissug..

pppuss

Kommentarer
Postat av: ester

du, du skulle bara våga ta min man. bruce alltså, uffe kan du få. ses snart din lilla fiskorv!

2009-03-22 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0