Johnny Depp borde bidra lite mot finanskrisen

En viss Johnny Depp har erbjudits alldeles för mycket pengar för att spela in en fjärde "Pirates of the Caribbean". Det står olika siffror överallt, men som mest har jag hört 414 miljoner. 414 miljoner? Vad gör man med så mycket pengar? Medan andra badar i papperslappar finns det andra som inte ens har tillgång till rent vatten.
Fast ingen vet ju hur Johnny Depp tänker. Han kanske hade tänkt att ge bort en slant, eller bidra lite mot finanskrisen. Hm. Det är bara vänta och hoppas på att någon där uppe i sagovärlden kunde kolla lite under deras fötter.
Nu låter det som om jag är emot alla dessa såkallade kändisar och tycker illa om dem alla. Men det är ju ganska fel. Jag tycker bara att det finns viktigare saker att lägga pengar på. Med tanke på denna världskris.
Ibland önskar jag att jag fick ett finger med i spelet, eller om man får lov att drömma snarare. Det är massa svårare än vad man någonsin skulle kunna ana. Jag känner mig åtminstonde trygg över att Obama har Usa i sina händer,

Hör och häpna! Jag vred på radion förut och hörde en bra låt för en gångs skull. 
Den där soulsångerskan från Wales är fantastisk, och snygg. (checka bilden) 
När man hör duktigheten vill man bara ha. Förresten så ska Lundell besöka P&L iår, något som jag blir lycklig av. Det är många saker i livet som gör en lyckig, det är bra. Massa bra.
Inatt blir det Italienska med te och Duffy på högsta volym.
Det låter som en ganska mysig natt ändå.































.












Kommentarer
Postat av: ester

johnny kommer ge bort en stor slant, han är ju min man!

2009-04-01 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0