Gå ut o va glad, din jävel!

Hemma efter slit och värme.
Två fantastiska kvällar har ägt rum och jag är nöjd med resultatet.
Överfullt båda dagar och insamlingen till Aira Hospital blev över förväntan. Altså finns det inget ont att säga om mitt och Esters projekt. Eller förutom att det gick fem proppar under första kvällen, och att folk nästan dog av värmeslag. Men förutom det, så var det nästan perfekt.
En helskön ljudkille som ställde upp så vänligt. Och våra musiker, inte får vi glömma dom. Underbart. Magnifikt.
Vi köpte fina blommor och påskägg. Men det är ju ändå tanken som räknas ändå.
Tack alla som jag fick blommor, choklad, och andra saker av, urgulligt!

Men det är sådanna här saker som sporrar en. Man vill bara göra mer och mer sådant. JAg vill verkligen syssöla med musik när jag blir stor. Men jag vill också gå en Italienska kurs i Toscana med världens bästa Ester. Ohyeah!
haha, ester gissa vad LB står för?


Nu ska jag sova och lyssna på Marit. Puss!

Kommentarer
Postat av: fester

LivetBäst, LivetBarra, LevBarra, LoveBarra?

2009-03-27 @ 00:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0