Dö!

Tänk om hela USA:s befolkning helt plötsligt dog? Det skulle rädda hela våran värld, för då skulle förbrukningen av olja minska med 25%. En hel fjärdedel. Fast det låter ju ganska hemskt, att hela USA:s befolkning helt plötsligt dog.
skulle hela ekonomin gå i kras, för USA styr ju hela världen. Men tänk er att att varje invånare konsumerar i genomsnitt 4134 liter olja per år. Varje människa. Man blir ju rädd. Jag blir det iallafall. Hur mycket bil åker dom egentligen? Jävla lata Amerikanare!
Det roliga är att så många har fått tjing på USA, det har inte jag. Det där landet är mest läskigt. Sjuka saker händer och så är dom den enda stormakten som finns kvar i vår tid. Förresten så är vi också lata. Västvärlden är lata. Fast inte lika lata som dom på andra sidan jordklotet.
Andra sidan jordklotet.
Jag sitter här med min dator och slösar energi. Undra vad dom gör där borta nu? Där är klockan säkert typ 5 på dagen. Usch, vad läskigt. Det finns så många människor på vår jord också. Massa miljarder, och jag får inte ens träffa .0.00000005 procent av alla. Snurriga tankar, nu måste jag sluta innan jag blir knäpp.
Men som sagt, jag skulle inte direkt åka till USA det första jag gör. Visst vore det häftigt att åka till alla dom dr storstäderna bara därför att, men, nej det finns andra saker so lockar mer än det där läskiga landet.
Dags att leva!

Anders, har du några inlägg att komma med? haha!



Kommentarer
Postat av: ester

miljöproblem i all ära, men vad läsarna egentligen är nyfikna på är hur det gick med min hjärnskakning...

2009-03-03 @ 23:52:37
Postat av: Flaanders

Världens enda stormakt, de e läskigt det. Usch.

kul att din sida tar år på sig att uppdateras^^

2009-03-04 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0