Aldrig säger nej

Det enda som egentligen virvlar inuti mig är tanken på min klass. Jag kan komma och tänka på första månaderna, ibörjan av gymnasietiden. Då var det ju inte alls samma känsla som jag har nu, den var nästan tvärtom. Eller kanske mest för att jag hade brist på tid. Dumma tid, tur att jag tog den tillbaks. Så nu far mina tankar på min klass. På helgen. På turnén. Det var många som tyckte att vi gjorde den bästa. Vad glad man kan bli.
Dags för Jag är apan som liknar dig!

Ha en bra dag. Mandys


Kommentarer
Postat av: Emil Jonsson

Trevligt att du har börjat skriva lite här igen, det måste jag säga.



Tänkte mest skriva att Olle Ljungströms kommande skiva ligger på myspace.

Heja världen!

2009-03-02 @ 17:48:12
URL: http://www.myspace.com/olleljungstrom
Postat av: ester, igen

vi är bästbästbarabäst. hihi. klassferre snart igen, tycker jag.



ps. jag har hjärnskakning. skaka skakskaka skaka skakskaka

2009-03-03 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0