Imorgon är det midsommar

Jag blir så trött på mig själv för jag har börjat bli nojjig över saker. Sådant tycker jag verkligen inte om, så nu kastar jag bort det. Puts väck, nu är det bra. Skönt.
En hel studentvecka har ägt rum, förstod inte vart den sprang iväg? Men det går inte förklara med ord hur bra den egentligen var, trots lite skador och borttappade saker så var den fan så fin. Jag stormtrivdes. Utom på själva studenten förstås, ett tag där mådde jag riktigt dåligt. Ingen sömn natten innan och så var det ju sista dagen. När våra kära lärare sjöng en låt till oss kunde jag inte hålla mig, jag trodde inte innan att jag skulle bli ledsen. Men det blev jag, jätte ledsen över att vi skulle sluta vara ES3. Sluta vara klassen som alltid var festen. Ja, hjälp.
Men sen sprang vi ut och jag hittade inte mina föräldrar, vem annars om inte Amanda Selinder? När alla gick till sina vagnar, då hittade jag dom. :) Tiden på flaket var hur kul som helst!
Sen bar det ut till min sommarstuga där nära och kära kom på besök. Min lilla Elin var där, alltså inte min stora-bästa-vän-Elin utan min brors barn (Fast min stora Elin var ju där såklart också!). Elin Selinder. Hon har sagt att hon älskar mig, åh vad man blir glad av sådant. Mums.
Har massa urgulliga bilder på henne, men de ligger hemma..

Jaha så nu börjar vuxenlivet säger dom, fast jag kommer passera det med ett par barns ögon. Jag är inte riktigt redo för att bli vuxen än tror jag. Men vem är det säg?

Nähe, nu ska jag väl pallra mig ifrån James lägenhet och köpa en present åt mamma, hon fyller ju år imorgon. Min älskade lilla mamma. Vi bor i hus nu. Känns fint!
Puss&kram och glad midsommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajsvägen<3

2009-06-21 @ 15:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0