festivalkärlek helt enkelt

Hemkommen från en het, svettig och kissluktande festival. Men åh så kul vi har haft!
Jag älskar helt enkelt festival och det var tydligen 35 tusen till som verkade göra det. Det blev dock inte så många konserter för min del och jag grämer mig fortfarande över att jag gick ifrån Thåström och såg Lykke li. Han var så stört bra de få låtar jag såg, men eftersom jag även tycker om Lykke li så tänkte jag att det är roligt att se sådant som man inte har sett förut. Thåström har jag ju sett, två gånger också. Och han är snygg!

Årets Fred&Kärlek hade både sina nackdelar och fördelar. Men jag själv föredrar festivalen då den inte hade hunnit växa sig såhär pass stor. Men shit vad det har varit kul trots att vi grillades av solen! En festival går inte att beskriva i ord så därför blir det bilder den här gången. Eller jo! Det går nog visst att beskriva, Kärlek. Festival är kärlek.

Nu ska jag göra mig fräsch och träffa min james snart, det är ju hans stora dag idag! Men först lite bilder som sagt..














Puss&kram en sill

Kommentarer
Postat av: Flaanders

jätteslitenkille_90 på understa bilden..

underbara bilder, jag ska allt ha alla :)

2009-06-28 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0