Snart kanske jag är i form!

Jag Amanda Linnea Selinder har motionerat. Eller tränat. Eftersom jag ska börja på fotboll igen om sisodär  två veckor så måste jag ju få igång min lilla kondition. Jag hoppas att festivalen gör så jag kommer i form!
Men det var riktigt skönt, trögt dock men jag kommer snart igång igen. Om tre veckor kanske, men tills dess. Puhh..
I vilket fall som helst, så är det söndag och en midsommarhelg har passerat. Hur mysig midsommar som helst.
Åkte ut till Fjollis, jag var pepp och körde på redan i bilen. Hon hade dukat långbord på magasinet och tänt massamassa ljus. Vi åt, umgicks och dansade till Håkan sen var klockan helt plötsligt två. Tiden gick alldeles för fort.. En riktigt bra midsommar hade jag! åh, gud ja!

Nu ska jag ta och baka mig en kaka och åka ut till landet, besöka en underbar människa. Andersplutt!

Ha en bra kväll! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emil

Du är på peace & love, amanda!



(innebär ju då att din träning var förgäves)

2009-06-27 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0