La vita e bella!

Det där med att blogga är nog inte min grej egentligen. Och nu är det fint väder också här i Sverige, det är så underbart! Så då kan man ju ligga ute i solen och mumsa istället, eller så kan man åka och hälsa på mysiga människor. I helgen var det grillfest hos Guntan som gällde. Vi var fyra flickor och så massa pojkar. Jag hade riktigt kul, helgen var hur bra som helst. Och på tal om mysiga människor, inatt ska jag sova hos en mysig pojke också. Puss. Ja, det är inte klokt vad bra jag har det egentligen!:)
Närmast väntar grillfest hemma hos mig, Bruce, Umgås, Studentkarneval, Musikskoleavslutning, STUDENTVECKA. Ja, ni förstår nog. Och det jag räknade upp nu är inom de närmsta 10 dagarna. Härligt!
Åh, det är så brabrabra. Sen väntar midsommar och två dagar efter det drar vi på festival och så bara fortsätter det..
Jag är fantastiskt nöjd helt enkelt!



En härlig vän en härlig kväll ser ni här. hehe


Hoppas alla haft en härlig dag i det fina vädret! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0