Det lilla livet!

Det är torsdag och det är studentvecka. Igår var en sjuk kväll, passade på att göra sådant som man egentligen inte får göra. Sen var det skattjakten också, jag tycker inte om att man har fått några slags bett ifrån badet i trollsjön. Brr, de var kallt. Men gu vad vi kämpade, jag älskar sådana lekar! Haha, sen hade vi estet-tjej-förfest-fast-efter-skattjakten. Det jobbiga är att min väska har blivit stulen, där i låg min kamera full av bilder, knasiga bilder. Jag hoppas verkligen jag hittar väskan, den var ju min favorit! Min fjällräven!
Ja sicka sjuka dagar vi har haft nu, fantastiska! Och fler är det kvar! :)

Lite jobbigt att min vän åker iväg till Australien om typ fem dagar. Hon ska byta flyg alldeles själv, lilla Lisa. Men hon kommer klara det galant, jag, eller snarare hennes pojkvän har bestämmt att skriva skyltar på engelska ifall hon kommer bort. Lisa är lite nojjig över det där med att prata engelska, men då är det bra att åka iväg. Då övar man ju upp den, jag borde kanske också göra det. Vi får se. Men först ska jag äta studentmiddag och hitta min väska, och självklart ta studenten! Sen kan jag tänka på mitt liv!

Nu är det dags för röj igen! Wooohoo
ES ÄR FESTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0