Det är så barrebra

Jag är rastlös. Ska nog irra runt och plocka blommor i det fina fast blåsiga vädret. Jag är verkligen rastlös, fast min familj tycker tydligen om när jag är det. Vilken tur, jag far runt överallt och nu lyssnar jag på underbara Bruce, familjen också. Vilken blanding. Jag mår så bra.
Nu ska jag göa mig fräsch och ut till Annis på landet. Åhh.

Snart åker vi på festival och jag är så sugen. Min kära Ulf spelar i två timmar! iihi
Det märks när jag skriver att jag är glad och rastlös, rolig blanding.
Jag mår brabrabrabra! Barrebra!

Och just ja, det är midsommar idag. Hoppas halva Tranås som är på Öland har det bra! Det blev inte det för min del iår, pengabrist! Men jag ska ha det precis lika bra hemma. oja!! Pusspuss

Because the night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0