Vilken härlig dag, lalalaaa

Jag sjöng lite på ett bröllop igår. Vilka mysiga människor det finns här i världen, de var så underbara och naturliga på något sätt. De var iallafall jätte nöjda, och kantorn och prästen som jag åkte med var hur härliga som helst. De var som 30-åringar fast i en 60-årings kropp. Hehe, härliga människor! Man blir lycklig av sådana. Direkt efter bar det av till hembygdsgården för att spela på en 30-årsfest. Även de var så vänliga, jag har ioförsig pratat mycket med dem innan. Och människor från världen över var där. De var ifrån Finland, Norge, Mexico, England och så var det svenskar förstås. Precis sådär ska jag ha min fest när jag fyller trettio, allt var så mysigt! Det var en bra dag. Jag ställde upp o var fylletaxi också, duktig tjej!
Men nu efter en hel helgs jobb och slit så är jag ju iallafall ledig imorogn. Härligt! Då ska jag ut till en god vän och dricka päronkonjak, kan man fira sin lediga dag på något bättre vis? Nä, knappast!

Godnatt alla mysiga männsikor, nu ska jag ta igen lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0