Stuck in a moment

En sak slog mig. Att man ser ofta saker som man inte vill se eller höra. Jag menar man hör ju ofta att folk snackar tråkiga saker om en, men oftast aldrig bra. Är inte det bara felfel?
För längesen var det en som sa till mig att det krävs tio fina komplimanger för att få bort en dålig kommentar.
Men ändå, trots att vi vet om det här så slinker det ofta ut dåliga saker ur våra munnar. Vissa tar åt sig mer än andra. Så är det ju med allt. Att vissa blir mera upprörde beroende på ämne och tidpunkt.
Ibland skulle jag kunna strypa, fast det är ju väldigt sällan. Jag är ganska bra på att bara tänka, äsch, jag låter det va. Dumt men ack så skönt.

Hemma från några dagar med riktigt bra sällskap, skratt och brännt hår. Anders var igång igen. Och jag skrek Usch anders, ta ut den! En annan viss person vände och vred på alla ord man sa. Ja, men kul var det. Och en bra liten trip. Vi är bäst på rim!

Nu ska jag upp i mitt äckliga, och nu menar jag äckligt på riktigt, rum och måla. Den här gången är det en pojke och inte man. Han är utan tröja och har fina ögon. Ja ska försöka måla dom fina iallafall, mer kan jag inte göra. Sen ska jag skriva en hisoria om honom. En bra historia, eller en olycklig fast bra. För han ser ganska olycklig ut fast han inte är det egentligen. Någon gång kanske någon får höra om min pojke som har fina ögon. Sen ska jag lyssna på "Du var så oprofessionell, och det lämnar alltid spår".

Godnatt kära värld!


Förresten, jag blir ju så glad av se bilder som har med anders att göra.
Så varför inte dela med mig av denna glädje? Flane.
Och så blir jag såklart glad av Ester också, så dessa två människor på samma kort kan inte gå fel? Eller.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vad anders är söt på det kortet, det var en bra resa. den med. du är bäst, puss

2009-02-11 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0