I väntan på vaddå?

Jag sitter och väntar på min saxofonlektion.
Lovet har gått mott sitt slut, och det precis som vanligt. När jag väl fattat att lovet är här, så är det slut. Över.
Så nu sätter väl saker snurr på tillvaron. Det är så mycket att mitt huvud exploderar. haha. Nej, det var väl för mycket. Men jag måste bli bättre på att planera. Den här veckan blir sjuk. Typiskt.
Men en sak är ball.

Jag ska visst besöka stockholm på Fredag. Där kanske ja bor snart också. Men nu ska jag se Angus springa runt på scen, för den här gången. Vilken fredag.

För, I väntan på vaddå? Jag vet, EN HEMLIGHET.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag väntar också på massa saker. massa bra saker. jaa, massa bus faktiskt. en galen vår och sommar väntar jag på. GALEN!

från din bästis

2009-02-16 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0