Njutelse -två timmar och åtta minuter

Bara för Lisas skull ska jag skriva några rader. Mitt jobb är inte längre en pina utan det är bättre än bara helt okej! Jag älskar de som kommit tillbaks efter semestern och de tycker om mig! Det känns skönt! Jag har varit med på släktträff och firat vår kära josse med picknic och ståhej. Spelning på torpön under torsdagskvällen och Peter är typ världens härligaste människa! Dessutom är deras mat verkligen MUMS. Extrajobb på fredagen och direkt efter iväg på party i huset brevid josses stora hus. Fullt upp hela veckan. Sega sig upp på lördagsmorgonen och fara iväg till Götet, eller Gbg som som säger och laddaladda inför vad som komma skulle. U2.
Öppna Aftonbladet eller Expressen och läs recensionerna. Magnifikt, underbart, tårfyllt! Scenen var som ett jättemonster, det var en show utan dess like! Jag njöt och log med hela min kropp under två timmar och åtta minuter.

Nu ska jag spara som en idiot i ett halvår och sen blir det till att fara iväg långtlångt bort! Jag vill åka nu, åtminstonde en vecka eller två, bara för att bryta av. Tråkigt att alla har brist på tid eller pengar, men att åka själv, ja det vore något, men jag är ju ingen ensamvarg. Jag får ju panik av att vara ensam i stugan efter en timme. Men, något blir det, typ kryssning, absolut! Njut av bilderna från gårdagens magnifika konsert!



Kommentarer
Postat av: Fran varmen ;)

Tack sillen det var skoj att du skrev lite :) det maste du fortsatta att gora nu!

2009-08-03 @ 13:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0