Vad vill du få ut av ditt framtida yrke?

Idag fick vi en uppgift att skriva om vilka krav man har på sitt framtida yrke. Jag fick direkt en klump i magen, sådär borde man inte få göra som lärare! I vilket fall som helst så flummade jag ner några ord i stil med;

-Trivsel, känna att detta är min grej.

-Utvecklas som människa genom att möta andra personligheter, bolla ideer och dylikt.

-Kunna livnära sig på det

-Sprida känslor, få andra människor att känna saker, beröra dem.

-Accepterad, få ett bra "rykte" i musikbranschen.

Typ något i den stilen. Man fick ju knappt tid att tänka, det var bara att kluddra ner det första bästa som tänktes. Men ivilket fall som helst så fick jag klump i mage. fyfy.
Denna vecka har ägnats mycket åt att lyssna på duktiga flickor. Främst Maggio och Duffy. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0