ska det behöva funka att hota med våld?

Min syster är beroende av sin blogg. Det är så kul för jag mobbar henne massor, och hon tycker jag är dum. Fast hon skrattar hela tiden, så så dum är jag väl ändå inte?
Och, för att man ska få ha någonting ifred, typ glass och sådant i frysen, måste man skriva hot-lappar. Annars låter ingen bli! Jag blev så full iskratt när jag tänkte på hur kul det låter, att jag var tvungen att ta ett kort på mitt fina mästerverk. Och sen kostar ju inte ben&jerry's 70 spänn. Men det är ju bättre att bre på lite, gott som fan är det iallafall! Man blir tjock och fet, men vad gör det? Jag har ändå börjat ett nyttigt liv. Ben&jerry's och vatten. Ohyeah! Nu ska det skrivas rapport. Tänk på mig en liten stund, haha.

Ett hett tips: Idioter med Markus Krunegård



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0