Hon var dansk

Just precis, när jag promenarade förbi ÖB igårkväll stod där en kvinna. Hon verkade lite mysko så jag bestämde mig för att bara gå förbi med blicken rakt fram. Plötsligt hörde jag ett högt "Hej" och kvinnan pratade på med en ganska knögglig Svenska. Det visade sig att hon var dansk och tycke jag var jättesnygg. Hon undrade vad jag skulle göra, och när jag sa att jag skulle köpa tandkräm, haha, tyckte jag var kul, så började hon bara ställa ännu massa mer frågor.
Inte varje dag man träffar en Dansk. haha, knäppgök tänkte jag. Fast jag gick ju därifrån med ett leende, det är ju huvudsaken!

Nu är det snart Påsk och lov, och detta medör altså min födelsedag. Fast jag känner att jag inte riktigt vill fylla än, jag fyllde ju precis 18. Äldre vill jag inte bli just nu faktiskt, tiden kan få stanna ett slag om den har lust. Det önskar jag mig i födelsedagspresent!
Så ikväll kommer släktingar och vi ska äta god mat. Min kusin var så längesen jag såg sist, så det ska bli kul Hon är 3 år yngre men alla tror att hon är äldre, kanske beror på att hon är 1,80. Det måste vara det. Nähe, nu ska jag ut i vårsol och fika med en god vän! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0