Oh, härliga dag!


Vet ni vad, jag och mina flickor, plus lite kärlek, har spelat live i P4 radio idag! Hoppas ni inte missade det? Det var bara nivet en sådan där dag som man inte vill ska ta slut. Jag ler över öronen. Jag ler med hela mina smilegropar. Jag ler med hela mitt ansikte! Det har bara varit, sådär fucking bra om man får lov att säga så! Och dessutom har helgen också varit fin. Spelning på stadfest, bäst människor, gratis öl, utgång senare på kvällen och riktigt mysbästbra. Ja allt i ett och samma paket. Spontan grejj hände på söndagen. Jag for till huvudstaden för att se hives. Shit. Andra gången jag ser pojkarna iår. Bra konsert! Fan så fint. Jag är hur nöjd som helst. Och jag kommer fortsätta vara det, för jag trivs även att jag aksnke göra lite dumma saker ibland. Men jag tänker inte göra dom igen. För jag menar man lär ju av sna misstag, oftast. Jag ska iallafall ta allt som det kommer. Bara ta det i handen och fånga det i en grej runt min hals. Jag skaskaska. ahha. Näö, vet ni-. Nu ska jag äta en bulle eller något. Puss&love



Jag och mina flickor spelade på P4 idag. Lyssna in det vettja!
Amanda Plus lite Kärlek, Tranås (Foto: Hasse Pettersson/SR)



"2008-09-02: Hur kan man låta så tajt och funka så bra ihop när man bara har spelat ihop ett par månader?
Svaret är, musikalitet, för det är dessa fyra tjejer fulla utav.
Amanda Plus lite Kärlek gästade Replokalen i Pettsson & Co, där Hasse blev oerhört imponerad."










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0