Och så sjöng jag varma sånger..

Tänk om jag vore kristen. Jag skulle tycka det vore ganska skönt.
Att varje dag ha någon att tacka fatt den alltid är med en, att det bara är att be för att känna närhet. Man har fler svar. Känner sig trygg. Det vore ju faktiskt ganska skönt, förstår ni mig?
Fast nu är det ju inte så. För jag har svårt att tro. Och jag blir rädd när jag hör ordet sekt. Hjärntvätt.

En sak är så underbar. Jag och min vän ska till Italien! Det är en såndär känsla så man vill, ja, ni vet när årets första sommarregn öser ner så brukar jag alltid springa runt i kortärmat och korta byxor, barfota, och sjunga varma sånger. Ni vet en såndär härliga känsla som fyller hela kroppen. En sån känsla har jag nu! Och det kan inte bli annat än härligt. Italien. Ja. Fy fan.
Skratt på helg, på hanna också. ha.

Puss. Älska bilden. Älska musiken. Jag tycker faktiskt om kent.
"Och så tänder jag ljuset, trots att du hatar att klä av dig när jag ser"

dgf


Kommentarer
Postat av: Jonathan

kent. ska nog dra en skiva inatt. får tacka för att du tvingade mig till norrköping. underbart.ska komma ihåg det varje gång jag hör kent. godnattpuss eller nått.

2008-10-06 @ 23:28:17
Postat av: från en busvän

vi ska till italieeeeen!

2008-10-13 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0