Det var en mask

Äntligen är min teckning klar. Det är av kol i form av en man, ni ska få se den om ni vill. För jag blev faktiskt nöjd, och ni som känner mig vet att jag aldrig är nöjd förrens jag är bäst. Och bäst kan man ju inte vara i allt. Bäst är ju svårt att vara. Det räcker ju med att man är nöjd, och det blev jag idag.
Det är dags för ett kluttiduttinlägg och lyssna på NorahJones. Ja, det är dags!
En sparbank. Då log jag litegrann när jag tänkte på't. Och så log jag när jag tänker på Schill som är så söt. Han är en bra kille i en bra klass! I min klass. Estet. Puss

Kommentarer
Postat av: fester

sparbankskillar med kaviar, de är bra grejer

2008-10-30 @ 01:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0