Bra är ju ett bra ord

Visst kan det vara så. Mest hungrar jag efter poem av något slag och ett trä-munspel i d-dur. Jag skulle betala rätt mycket för det just nu, och kaffe med. Fast då kan man inte sova och det räcker ju med det jag har så att säga.
Jag skulle vilja berätta en sak, det handlar mest om värme och stohej. Så jag avslutar nog det nu, jag har blivit för lat på senaste för att skriva sådär långa utfyllda blogg-inlägg som jag gjorde förr. Men allt kan ju inte vara som det var förr, eller att det var bättre förr som alla äldre säger. Men ärligt talat, var det verkligen bättre förr?
Jag fick ett bra tips om en bra låt på youtube. Man blir glad av bra låtar också. Och bra ä ju ett bra ord. Haha. Nä sluta nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0