Vi bajsar i dricksvatten

Idag är dagen då jag blir trött på våran värld.
Vår jord består av 71 procent vatten, men ändå är 98 procent av det havsvatten.
Och det där sötvattnet det finns i glaciärerna, typ 1,5 procent befinner sig där på antarktis.
Och så finns det vatten i marken också.
Och så är vi hur många miljoner som helst i världen som ska dela på vattnet.
Och vi svenskar vi rent utsagt bajsar i dricksvatten.
Det är väl ändå skamligt?
Vi har rent vatten vart vi en går. Men är vi nöjda?
Nej, vi svenskar är nästan aldrig nöjda.
Och det är därför jag älskar att vi åkte till karlstad i helgen och bara gjorde galenskap. För då slipper man tänka på alltsammans. Då hade jag bara så förbannat kul. Vi var på myskonsert, och sen bar det av! Ester, anders, Jonathan och så jag. Vilket gäng. Jag skrattade så halsen gick av. typ. Tack för bäst helg! Den kommer adlrig glömmas. pusspuss


Kommentarer
Postat av: ester

som sagt, jag älskar våra helger. nu ska jag gå och bajsa i dricksvatten, det är jag nöjd med. den du peter!

2008-11-10 @ 21:33:33
Postat av: Anonym

kanon kul var det allt. vilket gäng. jag gillar dig. jag gilla ester, jag gillar anders:)

2008-11-10 @ 22:06:18
Postat av: Anonym

kanonkul var det. vilket gäng. Jag gillar dig. jag gillar ester. jag gillar anders:)

2008-11-10 @ 22:09:04
Postat av: Jonathan

kanonkul var det. vilket gäng. Jag gillar dig. jag gillar ester. jag gillar anders:)

2008-11-10 @ 22:09:07
Postat av: Emil heter jag

Vilken tur att Jonathan korrigerade sin sär skrivning.

2008-11-11 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0