Nöjd?

Jag fick precis ett infall. Ett stort hett infall. jag ska nog ge mig ut i snöyran, och äta snön. Och kasta snön, och fånga upp snön och granska den på samma gång. Det låter som en ganska härlig grejj. Och jag själv anser ju att jag gör ganska många härliga saker, som att typ ta det lite som det kommer., Jag är ingen planerare, och det har ju sina nackdelar också. typ som att ställa sig i bostadskö, det har jag lite ångest för. Och att man inte får låna pengar förrens det året man fyller 20. Jag önskar att jag ställde mig i bostadskö när jag föddes. Jag är inte ensam om att tycka så. Men jag vill inte tänka alls på det nu, så därför ska jag nog ut i snön. Jag har ju gått och blivit duktigt till råga på allt också. jag tränar typ sex gånger i veckan, ligger i och sliter och får träningsvärk i hela kroppen. men det var ju inget interessant. Och egentligen har man ju en blogg för att skriva interessanta saker. men jag menar, alla har vi ju olika smak. Olika tycke. Och hur interessant är egentligen sveriges mest lästa blogg? Blondinbellas. jag tycker det låter lite på namnet, men jag är ju inte mode. Jag är ju snarare out-mode. Och tur är det ju att inte alla har samma smak.
Ett lyssnande på ett hjärta. Det känns så extremt ofattbart, jag menar inte det, utan det. ett det och massa häpnadsväckande tankar. För man kan ju undra varför vissa är så svåra att nå. och jag får lite såntdär konstigt klump, bra svenska kännde jag men jag har inte tid att stanna och sudda och istället så fortsätter jag att skriva som typ "låt pennan gå" som man hade i högstadiet. För edt är ju menningen. Jag stannar inte och suddar för då suddar man ju ut det jag just tänker på. När det bara flödar och jag gör det bara för min egen skull egentligen. ni vet. Egocentrisk. eller egotrippad. Som lilla ego, fy skäms. Så sant. men vi är ju alla det. Ego. Och det får man ju vara. ibland. Och läggnu märke till det där lilla ordet ibland. det är typ som det där ordet kasnke. Det är något jag kan bli så förbannad på. Jag har nog aldrig varit med om någon som säger kasnke det. Att det händer. För kasnke är samma sak som nittionio procent nej. Lovar!
Svammel fram och tillbaks. jag kanske ska ta o läsa lite av han dostevskjij. Eller vad han nu heter. En idiot. Idioten. Fy.
Hahah. Jag va på morgonspinning här i veckan. Och det roliga var att jag blev kallad så många olika saker när jag berättade det. Typ som galning. men jag är ju det, och att jag inte var riktigt klok. Men vaddå, det kan ju vara härligt!
80-talsfest. Nu smäller're

pussfredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0